Ласкаво просимо

до електронної бібліотеки Інституту журналістики

Головна || Законодавча база || Навчально-методичні комплекси || Наукові видання
Праці викладачів || Студентські роботи || Різне


Від редакції

Четвертий випуск «Актуальних питань масової комунікації» присвячений дослідженню актуальних проблем теорії та практики журналістики.

Перша рубрика «Комунікатор» містить статті, в яких вивчаються проблеми самоіндентифікації журналістів, їхній зв'язок з іншими соціальними науками. Роль політ консультантів у передвиборчих кампаніях.

Матеріали другої рубрики «Зміст комунікації» присвячено дослідженню особливостей та природи інформації в журналістиці, а також специфіки висвітлення екологічної тематики на сторінках газет.

Третя рубрика «Засоби комунікації» містить матеріали, присвячені особливостям рекламної комунікації, а також преси Франції та Канади.

Проблеми інтерпретації у мас-медіа розглядає В. Владимиров у статті, вміщеній у четвертій рубриці «Дослідження аудиторії».

Завершує випуск рубрика «Ефективність комунікації». Тут друкуються матеріали, що вивчають особливості комунікативних програм на телебаченні та методів дослідження ефективності медіа.

Заступник головного редактора Іванов В. Ф.


© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові