Частина друга третього випуску "Актуальних питань масової комунікації" складається з матеріалів молодих авторів, багато з яких роблять перші кроки на ниві дослідження масовокомунікаційних процесів. Це і цікаво. Бо вони репрезентують свіжий погляд на складні явища сьогодення. З переходрм суспільства до інформаційної стадії розвитку приходиться ламати звичні стереотипи, напрацьовувати нові підходи до вивчення скадних процесів розвитку людства. Як показують матеріали випуску, молоді дослідники масової комунікації спроможні готувати зрілі та цікаві матеріали на найактуальніші проблеми.
Матеріали рубрики “Комунікатор” присвячені питанням організації творчого конкурсу та проблемам дотримання журналістами етичних норм, прийнятих світовою спільнотою.
У другій рубриці, “Зміст комунікації”, розглядається проблематика, що пов’язана з аналізом тексту як носія інформації в журналістиці, а також журналістських розслідувань, екологічної та релігійної тематики в українських медіа.
Статті третьої рубрики, “Засоби комунікації”, розробляють питання розвитку преси в Канаді, Франції та регіонах України.
Четверта рубрика, “Дослідження аудиторії”, у цьому випуску “Актуальних питань масової комунікації”, присвячена розгляду участі українських мас-медіа в виборчих процесах.
У матеріалах п’ятої рубрики, “Ефективність комунікації”, ведеться розробка проблем застосування методик вивчення впливу на аудиторію, законів впливу рекламної комунікації тощо.
© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові