Ласкаво просимо

до електронної бібліотеки Інституту журналістики

Головна || Законодавча база || Навчально-методичні комплекси || Наукові видання
Праці викладачів || Студентські роботи || Різне


Рекомендована література

1. Абдеев Р. Ф. Философия информационной цивилизации.- М., 1994.-344 с.
2. Батра Р., Майерс Дж., Аакер Д. Рекламный менеджмент: 5-е изд. – М.-СПб.-К.: Вильямс, 1999. – 780 с.
3. Бове К. Л., Аренс У. Ф. Современная реклама: Пер. с англ. – Тольятти: Изд.-й дом "Довгань", 1995. – 661 с.
4. Бугрим В. В., Компанець Т. М. Український споживач і реклама// Телерадіовісник України.- 1997.- № 5.- С. 30-31
5. Бугрим В. В., Компанець Т. М. Ментальність і реклама //Рекламист.- № 8.-С. 6-11
6. Бугрим А. В. Семантико-стилістична своєрідність назви в українській рекламі // Стиль i текст. Випуск 3 / Голов. ред. Непийвода Н. Ф. – К.: ІЖ, 2002. – С. 144 – 150.
7. Бугрим А. В. Специфика и формы телевизионной рекламы // Материалы научно-практ. конф. "Журналистика в 2000 году: реалии и прогнозы развития" / Отв. ред. Я. Н. Засурский. – Ч. IX. – М.: МГУ им. М. В. Ломоносова, 2001. – С. 52.
8. Бугрим В. В. Регулирование рекламы в Украине//Научно-практический форум: Международная научно-практическая конференция: "Рекламная индустрия и современное общество". – М.: МИР, 2003.- С. 21-22; www.bugrym.com
9. Веселов С. В. Маркетинг в рекламе: Учебник для студентов вузов. Ч. ІІ. – М.: Межд. ин-т рекламы, 2003. – 376 с.
10. Голядкин Н. А. Творческая телереклама (из американского опыта). – М.: Тэфи, 1998. – 136 с.
11. Дейян А. Реклама: Пер. с фр. – М.: Прогресс-Универс, 1993. – 176 с.
12. Джефкінс Ф. Реклама: Практ. посібник: пер. з 4-го англ. вид. / Доповнення і редакція Д. Ядіна. – К.: Знання; КОО, 2001. – 456 с.
13. Джулер А. Д., Дрюниани Б. Л. Креативные стратегии в рекламе: Пер. с англ. под. ред. Ю. Н. Каптуревского. – СПб.: Питер, 2003. – 384 с.
14. Евстафьев В. А., Ясонов В.Н. Введение в медиаплаирование. Учебное пособие для начинающих медиапланеров.- М.: РИП-Холдинг, 1998.- 84 с.
15. Законодавство про рекламу. – К.: Укрреклама, Спілка рекламістів України, 1998. – 96 c.
16. Закон України " Про рекламу".- www. rada.gov.ua
17. Землянова Л. М. Современная американская коммуникативистика: Теор. концепции, проблемы, прогнозы. – М.: Изд.-во МГУ, 1995. – 271 с.
18. Зернецька О. В. Нові засоби масової комунікації: Соціокультурний аспект. – К.: Наукова думка, 1993. – 128 с.
19. Корнилова Е. Е., Гордеев Ю. А. Слово и изображение в рекламе. – Воронеж: Кварта, 2001. – 222 с.
20. Кромптон А. Мастерская рекламного текста: Пер. с англ. – Тольятти: Довгань, 1995. – 221 с.
21. Масова комунікація: Підручник / Москаленко А. З., Губерський Л. В., Іванов В. Ф., Вергун В. А. – К.: Либідь, 1997. – 216 с.
22. Музыкант В. Л. Теория и практика современной рекламы: В 2 ч. – М.: Евразийский регион, 1998. – Ч. 1. – 400 с. – Ч. 2. – 328 с.
23. Огилви Д. Откровения рекламного агента: Пер. с англ. – М.: Финстатин-форм, 1994. – 144 с.
24. Сендидж Ч., Фрайбургер В., Ротцолл К. Реклама: теория и практика: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1989. – 630 с.
25. Тулупов В.В.Газета:маркетинг,дизайн,реклама.-Воронеж:Кварта,2001.-320 с.
26. Учёнова В. В., Старых Н. В. История рекламы, или Метаморфозы рекламного образа: Учебн. для ВУЗов.– М.: ЮНИТИ-ДАНА, 1999.– 336с.
27. Bovee C.L., Arens W.F. Contemporary advertising IL.: Irwin, 1992
28. Hahn F. E. Do-It-Yourself Advertising: how to produce great ads, brochures, catalogs, direct mail, and much more. – New York, Chichester, Brisbane, Toronto, Singapore: John Wiley & Sons, Inc., 1993. – 246 p.
29. Kotler Ph., McDougall G. Marketing essensials. – Scarborough, Ontario: Prentice-Hall Canada Inc. – 1985. – 521 p.
30. Laskey H. A., Day E., Crask M. R. Typology of Main Message Strategies for Television Commercials // Journal of Advertising. – 1989. – Vol. 18, № 1. – P. 36-41.
31. McDonald C. Advertising Reach and Frequency. – New York: TC Business Books, 1996. – 246 р.

СПИСОК ДОДАТКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ

32. Бугрим В. В., Мащенко І. Г. Телебачення прямого ефіру. – К.: Либідь, 1991. – 200 с.
33. Бугрим В. В. Онлайновая модульно-рейтинговая система в университетском рекламном обучении//Журналистика в 2003 году: обретения и потери, стратеги развития. Сб. материалов научно-пр. конференции.Ч. ІІІ.- М.:Ф-т ж-ки МГУ им. М.В.Ломоносова, 2004.-С.6-8
34. Головко Б. Н. Брэндинг: теория и практика/Учебное пособие.-М.: МГУП, 2003.-324с.
35. Евстафьев В. А. Журналистика и реклама: Основы взаимодействия (опыт теоретического исследования). – М.: ИМА-Пресс, 2001. – 263 с.
36. Задорожная К. Е. Новое развитие телерекламы в США (конец 1980-х – начало 90-х годов) // Вестник МГУ. Сер. 10. "Журналистика". – № 6. – 1994. – С. 40-41.
37. Кастельс М. Информационная эпоха: экономика, общество и культура/Пер. с англ. Под научн. ред. О.И.Шкартана.-М.: ГУ ВШЭ, 2000
38. Катерник А. В. Рекламные технологии: Коммерческая реклама. – Ростов-на-Дону, 2001.
39. Кохтев Н. Н. Реклама: Искусство слова: Рекомендации для сост. рекл. текстов. – М.: Изд.-во МГУ, 1997. – 96 с.
40. Макарон Л. С., Головко Б. Н. Экспертный анализ рекламной продукции: Курс лекций. – М.: МГУП, 2001. – 274 с.
41. Музыкант В. Л. Реклама и маркетинг (функции, цели, каналы распространения). – М.: ПАИМС, 1994. – 96 с
42. Почепцов Г. Г. Символы в политической рекламе. – К.: Принт-Сервис, 1997. – 332 с.
43. Ривс Р. Реальность в рекламе: Пер. с англ. – М.: Соверо, 1992. – 360 с.
44. Росситер Дж. Р., Перси Л. Реклама и продвижение товаров: Пер. с англ. / Под ред. Л. А. Волковой. – СПб.: Питер, 2000. – 656 с.
45. Сахаров В. Є., Сахарова Т. В. Реклама / Передмова В. В. Бугрима. – К.: НАУ, 1998. – 81 с.
46. Bogart L. Strategy in advertising. – New York: Harcourt Brace Jovanovich, 1967. – 280 p.
47. Джоанис А. Творческият процес в рекламата. – София: Ваньо Недков, 1992. – 218 с.

ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ

48. Бугрим В.В. Виды регулирования рекламной деятельности.- www.bugrym.com; www.medialaw.ru
49. Сайт опору тотальній відеодії // http://kontrreklama.go.ru
50. Телевізійний Інтернет-проект "Ночной странник" / Ночь пожирателей рекламы // www.nightstranger.ru/downloads/commercial.htm
51. AGB Ukraine // http://www.agb.com.ua/
52. Euroindex // http://www.euroindex.ua
53. Gallup.ru // www.galllup.ru
54. InoPressa // www.inopressa.ru
55. Rex // http://rex.ua


© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові