Модуль 1. Історія і сучасність коректури
До лекції 1.
• Поглиблено засвоїти питання, конспективно окреслені на лекції, з історії коректури (за списком навчальної літератури).
• Опрацювати статтю: Крайнікова Т. С. Коректура в сучасній журналістиці і книговиданні... // Друкарство. ― травень-червень 2003 (0,4 арк.).
До лекції 2.
Законспектувати брошуру: Порадник користувача. ПроЛінг Офіс для Windows. ― Тернопіль: Підручники і посібники, 1999. ― 80 с.
Модуль 2. Класична коректура
До лекції 1.
Взяти інтерв’ю у коректора книжкового або періодичного видання з багаторічним досвідом роботи. У письмовій роботі, написаній за матеріалами зустрічі, висвітлити особливості коректорської діяльності, її роль у видавничому процесі
До лекції 2.
Вивчити коректурні знаки для ілюстраційних коректурних відбитків.
До лекції 3.
• Підібрати зразки списків одруківок та інших способів повідомлення читачів про помічені помилки.
• Виконати пошукове дослідження, присвячене коректурі журналу (книжкового видавництва; газети тощо): відвідати журнальне видання (на вибір студента) і поспілкуватися зі співробітниками коректорату. Накреслити модель видавничого процесу у даному виданні і простежити роль та особливості коректури.
Модуль 3. Технічні правила набору і верстки
До лекції 1.
Зібрати приклади технічних помилок набору в сучасних друкованих виданнях.
До лекції 2.
• Опрацювати статтю: Крайнікова Т. С Типові помилки набору і верстки // Друкарство. ― № 6. ― листопад-грудень 2003 (0,45 арк.).
• Зібрати приклади технічних помилок верстки.
© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові