1. Поняття тексту та дискурсу.
2. Текст як предмет дослідження лінгвістики, семантики, прагматики, теорії комунікації.
3. Роль автора, редактора та реципієнта в створенні та функціонуванні тексту.
4. Ознаки тексту та їх порівняльна характеристика.
5. Вплив архітектоніки й композиції на вираження теми тексту.
6. Текст як посередник між автором та реципієнтом у комунікативному акті
7. Текст як продукт реалізації авторської особистості й навести приклади.
8. Обов’язкові базові умови функціонування тексту
9. Авторська пресупозиція.
10. Текст і твір: співставлення понять.
11. Типологія текстів. Стан та перспективи наукових основ вивчення тексту.
12. Текстологія і текстознавство. Порівняльна характеристика понять.
13. Основні методологічні принципи текстознавства
14. Функції прецедентних текстів. Способи та сфери функціонування їх у суспільстві.
15. Особливість заголовка тексту. Аспекти співвідношення: «Заголовок-текст».
16. Інформаційна функція заголовка тексту.
17. Відображення в заголовку різних елементів значеннєвої схеми тексту (основна думка, настановчі тези, аналітична оцінка ситуації, мета повідомлення).
18. Заголовки одного напрямку (співвідносяться з одним елементом значеннєвої структури тексту).
19. Комплексні заголовки й заголовки одного напрямку.
20. Сприйняття й запам’ятовування тексту.
21. Поняття терміну «дискурс». Різновиди дискурсу.
22. Текст як елементарна одиниця дискурсу.
23. Поняття „текст і дискурс”, „дискурс і мовлення”.
24. Функціонально-семантичні категорії дискурсу.
25. Типи аргументації у політичному дискурсі (логічна й емоційна).
26. Типологічна структура розімкнутого журналістського тексту.
27. Основні композиційні вузли журналістського тексту.
© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові