Ласкаво просимо

до електронної бібліотеки Інституту журналістики

Головна || Законодавча база || Навчально-методичні комплекси || Наукові видання
Праці викладачів || Студентські роботи || Різне


Методичні поради для самостійної роботи

“ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ І ПРОМОЦІЯ КОНКРЕТНОГО ВИДАВНИЧОГО ПРОЕКТУ”

Передбачити в своїй письмовій роботі такі розділи:

Загальна характеристика власного видавничого проекту (автор, назва твору, обсяг, мова, тираж, Виберіть один з варіантів свого видавничого проекту).

Способи вивчення попиту на видання (рекламна анотацію, можливі шляхи її донесення до потенційного покупця).

Можливі шляхи реалізації друкованого продукту (існуюча дистрибуційна мережа, власна мережа, комбінована, “книга-поштою”, ярмарки, презентації, штатні й залучені працівники тощо)

Калькуляція видання за складовими собівартості (вивести загальну суму витрат, відпускну ціну, продажну ціну одного примірника, передбачивши рівень рентабельності).

Терміни продажу, способи оплати гонорару та повернення кредиту (якщо такий брали).

Тематика видання:
- дитяче видання
- навчальне видання
- наукове видання
- масове видання
- подарункове видання на задану тематику
- сучасний бестселер
- перевидання вітчизняного класика
- збірка поезій сучасного автора

Обсяг: від 10 до 20 обліково-видавничих аркушів

Варіанти оправ:
- обкладинка з припресуванням плівки
- суперобкладинка
- оправа в тканині
- обкладинка звичайна, дешева

Тиражі: 1, 2, 5, 10, 100 тисяч примірників (Ваш варіант)

Засади видання:
- самоокупне видання
- видання на позичені в кредит кошти з поверненням під 10%
- видання на кошт спонсора (благодійне поширення тиражу)
- прибуткове видання

Рівень рентабельності видання:

0, 5, 10, 45% (ваш варіант)


© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові