Ласкаво просимо

до електронної бібліотеки Інституту журналістики

Головна || Законодавча база || Навчально-методичні комплекси || Наукові видання
Праці викладачів || Студентські роботи || Різне


Рекомендована література

Башук А.І.

Обов’язкова

Бокарев Т. Энциклопедия интернет-рекламы. – М., 2000. – 416 с.

Горпенко В. Архітектоніка фільму. Режисерські засоби і способи формування екранного середовища. – К., 2000.

Гоян В.В. Візуально-вербальний контекст інформації. – К., 1995.

Гоян В.В. Формування візуального мислення як один із сегментів професійної підготовки тележурналіста: сучасні тенденції і перспектви. – К., 2000.

Іванов В.Ф., Мелещенко О.К. Сучасні комп`ютерні технології і засоби масової інформації: аспекти застосування. – К.: ІЗМН, 1998. – 180 с.

Кара-Мурза С.Г. Манипуляция сознанием. – М., 2000.

Кастельс М. Информационная эпоха. – М.: ГУ ВШЭ, 2000.

Курушин В. Д. Графический дизайн и реклама. – М., 2001. – 272 с.

Марлоу Ю. Пиар в электронных СМИ. – М., 2002. – 236 с.

Петюшкин А.В. Основы баннерной рекламы. – СПб, 2002. – 464 с.

Почепцов Г.Г. Коммуникативные технологии двадцатого века. – М.: Рефл-бук; К.: Ваклер, 1999. – 352 с.

Почепцов Г.Г. Паблик рилейшинз. – М.: Центр, 2003.

Ресурсы украинского интернет 2003: Справочное издание. – К., 2003.

Розенталь А. Создание кино и видеофильмов от А до Я. – М.., 2003. – 352 с.

Тихомирова Є.Б. Зв`язки з громадськістю: Навчальний посібник. – К.: НМЦВО, 2001.

Ульяновский А. Мифодизайн рекламы. – М.: Институт личности, 1995

Хейг М. Электронный Public Relations. – М., 2002. – 192 с.

Додаткова

M.A.DE: Інформаційно-аналітичний журнал. – 2003. - №3. – С. 74-80.

Айриг С., Айриг Э. Подготовка цифровых изображений для печати: Пер. с англ. – Мн., 1997.

Аналітика. Експертиза. Прогнозування: Колективна монографія. – К.: Наша культура і наука, 2003. – С. 41-44.

Барт Р. Избранные работы. Семиотика. Поэтика. – М., 1989. – С. 297-318.

Барт Р. Третий смысл // Строение фильма. – М., 1985. – С. 176-188.

Гуцал А.Ф., Недбаевский С.И. «Мосты. Украина-Россия»: заминированный эфир // Бюллетень российско-украинских отношений. – 1999. - №3.

Журавлёв А.П. Символическое значение языкового знака // Речевое воздействие. Проблемы прикладной психолингвистики. – М., 1972.

Иванов Вяч. Вс. Монтаж как принцип построения в культуре первой половины ХХ в. // Монтаж: литература, искусство, театр, кино. – М., 1988. – С. 119-148.

Литвиненко О.В. Інформаційні впливи та операції. Теоретико-аналітичні нариси: Монографія – К.: НІСД, 2003.

Лотман Ю., Цивьян Ю. Диалог с экраном. – Таллинн, 1994. – С. 59-149.

Маклюэн М. Телевидение. Робкий гигант // Телевидение вчера, сегодня, завтра. – Вып. 7. – М., 1987.

Михалкович В.И. Изобразительный язык средств массовой коммуникации. – М., 1986. – С. 115-136.

Ноэль-Нойман Э. Общественное мнение. Открытие спирали молчания. – М., 1996. – С. 232-236.

Оптимизация речевого воздействия. – М., 1990.

Пазолини П. Поэтическое кино // Строение фильма. – М., 1985.

Панарин А.С. Информационные политические технологии в условиях «открытого общества» // Кентавр. – 1994. - №2.

Панкратов В.Н. Манипуляции в общении и их нейтрализация. – М., 2000.

Петренко В.Ф. Психосемантика сознания. – М., 1988.

Почепцов Г.Г. Информационные войны. – М.-К., 2000.

Почепцов Г.Г. Теория коммуникации. – М.: Рефл-бук; К.: Ваклер, 2001.

Расторгуев С.П. Философия информационной войны. – М., 2000.

Розенталь А. Создание кино и видеофильмов от А до Я. – М.., 2003. – 352 с.

Эйзенштейн С.М. Дисней // Проблемы синтеза в художественной культуре. – М., 1985. – С. 209-284.

Эко У. О членениях кинематографического кода // Строение фильма. – М., 1985. – С. 79-101.

Якобсон Р. К вопросу о зрительных и слуховых знаках // Семиотика и искусствометрия. – М., 1972. – С. 82-87.


© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові