Визначення РR. Функції відділу зв’язків з громадськістю. Повноваження відділу зв’язків з громадськістю. Поширення інформації. Завоювання аудиторії. Спілкування з горомадськістю. Отримання зворотнього зв’язку. Структура відділу зв’язків з громадськістю.
Закон України про інформацію; Закон України про засоби масової інформації (пресу); Закон України про державну таємницю; Закон України про телебачення та радіомовлення; Закон України про інформаційні агентства; Закон України про авторські та суміжні права; Кодекс законів про працю в Україні.
Як обробляти інформацію. Структура типової прес-служби. Ідеологія роботи прес-служби. Форми реалізації діяльності прес-служби. Правила членів команди під час виступу. Типові функції прес-служби. Спеціальні заходи прес-служби.
Прес-релізи. Підготовка інформаційних повідомлень і прес-релізів. Правила підготовки прес-реліза. Вимоги до прес-реліза.
Правила роботи з пресою. Повідомлення про майбутні заходи. Фотоматеріали. Інформаційні тексти про мас-медіа. Речництво. Написання промов.
Прес-конференції. Присутність журналістів на міроприємствах. Оцінка діяльності преси. Програмні виступи в газетах. Мала преса. Брифінги для преси. Редакційні колегії. Підготовка матеріалів для радіопередач.
Формування команди. Розроблення стратегії виборчої кампанії. Формування позитивного іміджу кандидата. Формування негативного іміджу конкурентам.
Кабельне телебачення. Відеомагнітофон. Телеконференції. Ефірне телебачення тощо.
Основні види рекламних роликів: “упізнавання-нагадування”, “провідна ідея”, “стисла розповідь”, “грунтовна розповідь”.
Визначення інформаційного центру. Класифікація інформаційних центрів. Приклади інформаційних центрів: 1.Оперативні відділи. 2.Інформаційно-аналітичні центри. 3.Центри інформації та банки даних. 4.Інформаційні агентства.
Інформація у форматі замітки. Класифікація соціально значущої інформації. Елементи замітки. Види заміток. Лід. Сублід. Бекграунд. Джерела: прямі, непрямі, ідентифіковані, неідентифіковані. Перевернута піраміда.
Міжнародне співробітництво інформаційних агентств. Діяльність регіональних, субрегіональних та регіональних асоціацій інформаційних агентств. Інформаційний обмін країн-учасниць СНД.
Діяльність агентства “Інтерфакс-Україна” в інформаційному просторі України. Історія створення агентства. Напрямки діяльності та класифікація інформаційних продуктів агентства. Організаційна структура діяльності агентства.
Організація та напрямки роботи світового інформаційного агентства (на прикладі діяльності “Рейтер”. Особливості функціонування регіонального інформаційного агентства (на прикладі діяльності “Балтійські служби новин”). Оцінка ефективності функціонування агентств на території України.
© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові