Ласкаво просимо

до електронної бібліотеки Інституту журналістики

Головна || Законодавча база || Навчально-методичні комплекси || Наукові видання
Праці викладачів || Студентські роботи || Різне


Рекомендована література

1. Алешина И. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. – М., 1997.

2. Бебик В. Політичний маркетинг і менеджмент. - К., 1996.

3. Бебик В. Політологія: теорія, методологія, практика. - К., 1997.

4. Бебик В. Маркетинг і менеджмент передвиборної кампанії. – К., 1997.

5. Бебик В. Як стати популярним, перемогти на виборах і утриматись на політичному олімпі. – К., 1993.

6. Блэк С. Паблик рилейшнз. Что это такое? – М., 1990.

7. Варустин Л.Э. Пресса и власть. - СПб., 1995.

8. Даниленко С. Прес-служби державних установ України та Німеччини в системі влади (порівняльний аналіз структур) // Українська журналістикаив контексті світової. - К., 1998.

9. Джей Энтони. Эффективная презентация. - Минск, 1996.

10. Ганс-Петер Форстер. Друга професія: Прес-секретар.- Берлін. - 1997.

11. Дерев’янко А.Г. Інформаційні центри: структура і методи діяльності. Навчальний посібник. – К., 1999.

12. Эверет Девид. Учебное пособие репортера. К., IREX ПроМедиа, 1997.

13. Зернецька О.В. Нові підходи ООН в галузі масової комунікації//ООН у системі МВ.- К., 1995.

14. Королько В. Основи паблик рілейшнз. – К., 1997.

15. Порадник прес-секретаря (для Демократичної партії США)/ за ред. Філіпчук І., 1995.

16. Почепцов Г. Символы в политической рекламе. – К., 1997.

17. Почепцов Г. Теорія комунікацій. – К., 1999.

18. Почепцов Г. Паблик рилейшнз. – К., 1996.

19. Слісаренко І. РR в системі інформаційних відносин. К., 2001.


© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові