Законодавство України щодо діяльності інформаційних компаній
Закон України про інформацію; Закон України про засоби масової інформації (пресу); Закон України про державну таємницю; Закон України про телебачення та радіомовлення; Закон України про інформаційні агентства; Закон України про авторські та суміжні права; Кодекс законів про працю в Україні.
Визначення, класифікація та приклади інформаційних центрів
Визначення інформаційного центру. Класифікація інформаційних центрів. Приклади інформаційних центрів: 1.Оперативні відділи. 2.Інформаційно-аналітичні центри. 3.Центри інформації та банки даних. 4.Інформаційні агентства (універсальна структура агентств).
Особливості розвитку інформаційних агентств в Україні
Інформаційні агентства в Україні. Конкуренція на рівні агентств та створення (підтримка) позитивного іміджу агентства. Особливі послуги агентств. Моніторинг інформації як сучасна послуга ЗМК. Аналіз та прогнозування події, ринку. Довідкова інформація. Соціологічні опитування. Участь ІА у передвиборних кампаніях та ПР-кампаніях та можливості агентств. Підготовка журналіста агентства. Спеціалізація журналіста. Робота в команді.
Продукція інформаційного агентства
Продукція інформаційного агентства. Конкурентоспроможність інформації на ринку. Фінансове забезпечення роботи інформаційного агентства. Особливості роботи кореспондента агентства. Забезпечення роботи кореспондента ІА.
Світові інформаційні агентства як складова становлення інформаційного суспільства
Теоретичні підходи до вивчення найбільших інформаційних агентств світу.
Еволюція діяльності світових інформаційних агентств в умовах глобальної трансформації комунікаційних технологій
Передумови сучасних закономірностей у функціонуванні найбільших інформаційних агентств світу. Економічні аспекти взаємодії найбільших інформаційних агентств світу. Форма власності найбільших інформаційних агентств як чинник сучасних змін в їх діяльності. Вплив нових інформаційних технологій на еволюцію світових інформаційних агентств.
Вихід найбільших інформаційних агентств на нові інформаційні ринки світу.
Діяльність найбільших інформаційних агентств на фінансових ринках світу. Участь найбільших інформаційних агентств у формуванні світових агентств телевізійних новин. Діяльність світових інформаційних агентств в Україні.
Порівняльний аналіз функціонування національних, регіональних та світових інформаційних агентств.
Організація та напрямки роботи світового інформаційного агентства (на прикладі діяльності “Рейтер”. Особливості функціонування регіонального інформаційного агентства (на прикладі діяльності “Балтійські служби новин”). Оцінка ефективності функціонування агентств на території України (УНІАН, Укрінформ тощо).
© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові