Ласкаво просимо

до електронної бібліотеки Інституту журналістики

Головна || Законодавча база || Навчально-методичні комплекси || Наукові видання
Праці викладачів || Студентські роботи || Різне


Практичні заняття

1. Державна реєстрація, правові та організаційні основи діяльності засобів масової комунікації.

2. Державне фінансування ЗМІ України в ринкових умовах.

3. Витрати на виробниц3тво і доставку до споживачів продукції ЗМІ.

4. Грошові надходження від реалізації продукції засобів масової комунікації.

5. Фінансові результати діяльності засобів масової комунікації, їх аналіз та використання.

6. Бізнес-план друкованого засобу масової комунікації.

7. Бізнес-план електронного видання телерадіокомпаній.


© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові