Ласкаво просимо

до електронної бібліотеки Інституту журналістики

Головна || Законодавча база || Навчально-методичні комплекси || Наукові видання
Праці викладачів || Студентські роботи || Різне


Питання для контролю

1. Альтернатива служби при редакціях як форма бізнесу.

2. Редакційні і приредакційні комерційні структури.

3. Види цін, за якими телерадіоорганізації реалізують свої послуги.

4. Ринок паперу в Україні та за її межами.

5. Друкарські витрати та фактори, що визначають їх розмір.

6. Використання фондів телерадіоорганізацій.

7. Грошові надходження від додаткової видавничої діяльності.

8. Види підприємництва в ЗМК не пов”язані з журналістською діяльністю.

9. Основні напрямки комерційної та іншої діяльності.

10. Статутний фонд, початковий стартовий капітал ЗМК та їх призначення.

11. Доход від реалізації номера газети та фактори, що впливають на його розмір.

12. Собівартість номера газети та методика його визначення.

13. Джерело фінансування періодичних видань.

14. Методика доставки тиражу друкованого видання читачеві.

15. Редакційні витрати, методика їх визначення та структура.

16. Заснування та реєстрація періодичного видання.

17. Загальні витрати, методика їх визначення та структура.

18. Фактори, від яких залежить ціна реклами в друкованих ЗМК.

19. Статут редакції – правова основа її творчої і комерційної діяльності.

20. Види друку.

21. Фінансова підтримка ЗМК спонсорами.

22. Збиток ЗМК та джерела його покриття.

23. Цінова політика редакції.

24. Формування обігового капіталу ЗМК та його призначення.

25. Тиражна політика редакції.

26. Методи збільшення доходів ЗМК від реклами.

27. Банківські кредити як джерело надходження коштів для діяльності ЗМК.

28. Використання бюджетних асигнувань державними телерадіоорганізаціями.

29. Відкрита та прихована реклама в ЗМК.

30. Видатки телерадіоорганізацій.


© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові