1. Провести порівняльний аналіз інформаційної методики вітчизняних та зарубіжних ЗМІ.
2. Дослідити питання ролі мас-медіа у виборчих кампаніях (з використанням матеріалів останніх виборів).
3. Підготувати реферат на тему: “Інформаційна безпека України”.
4. Проаналізувати досвід роботи найвідоміших комерційних ЗМІ.
5. Здійснити аналітичний огляд інформаційного насичення вітчизняних мас-медіа.
6. Проаналізувати особливості творчої манери одного з провідних журналістів (за власним вибором).
7. Підготувати власну публікацію з аналізом самостійно обраної актуальної теми.
8. Відвідати ряд прес-конференцій та підготувати аналіз їх організації, а також поведінки журналістів.
© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові