Ласкаво просимо

до електронної бібліотеки Інституту журналістики

Головна || Законодавча база || Навчально-методичні комплекси || Наукові видання
Праці викладачів || Студентські роботи || Різне


Актуальні питання масової комунікації

(Випуск 02)
Етичні засади діяльності медіа у світі та в Україні С. Криворучко
Державна політика та засоби масової комунікації О. Гриценко
Масова комунікація та соціальна відповідальність ЗМІО. Чекмишев
« FRANKFURTER ALLGEMEINE ZEITUNG» − одне з найвпливовіших видань у світі В. Мальцева
Маркетинг як з'єднувальна ланка між газетою та рекламодавцем Л. Прохорчук
Політичне консультування як одна зі складових успішної РR-кампанії О. Мех
Стереотипи Уолтера Ліппмана та блокова структура масової свідомостіВ. Владимиров
Вплив телевізійної реклами партії "Яблуко" на підсвідомість аудиторії В. Германов
Посилення негативного іміджу України на Заході у зв'язку з політичною кризоюО. Бутирський
Німеччина після саміту ЄС у Ніцці: проблеми та перспективиМ. Мовчан
Реклама в комерційному банку (на прикладі АКБ "Надра")Ю. Лопух
Державна підтримка преси в Україні та за кордономВ. Іванов
Присутність українських журналістів у світових столицях - необхідна складова формування українського ринкуТ. Петрів
Нові технології у підготовці фахівців XXI століттяО. Безносюк
Наукові дослідження у сфері американського радіо й телебачення за не рейтинговими методикамиО. Бєршов


© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові