Ласкаво просимо

до електронної бібліотеки Інституту журналістики

Головна || Законодавча база || Навчально-методичні комплекси || Наукові видання
Праці викладачів || Студентські роботи || Різне


Актуальні питання масової комунікації

(Випуск 03/2)
Текст та інші носії інформації в ЗМКВ. Ф. Іванов
Ісламський чинник у Криму. Про деякі особливості процесу "відродження ісламу"C. Н. Аледінова
Американська журналістика: методи вивчення спонукальних властивостей реклами в засобах масової інформаціїО. В. Бершов
Від редакції
Свобода слова і регіональна преса (на прикладі позвитку сучасного інформаційного ринку Луганщини)В. М. Гвоздєв
Вплив на пам'ять у рекламіТ. В. Джига
Сучасна міжнародна етика пресиС.В. Криворучко
Українські ЗМІ у виборчих технологіяхО. В. Мех
Особливості розвитку преси в КанадіЮ. П. Мовчан
Творчий конкурс для абітурієнтів факультетів журналістики як головна умова виявлення їх професійних здібностейВ. М. Москалюк
Екологічна тематика на сторінках українських Інтернет-виданьД. О. Олтаржевський
Агентство журналістських розслідувань як ефективна модель проведення, розробки та розповсюдження інформаційного продукту розслiдницької діяльностіВ. Ю. Полушкіна
Ліцензування по-французькиН. В. Ряба
Ставка на “лідера” спрацьовує, але не завжди...ефективноВ.М.Шкарлупа


© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові