Ласкаво просимо

до електронної бібліотеки Інституту журналістики

Головна || Законодавча база || Навчально-методичні комплекси || Наукові видання
Праці викладачів || Студентські роботи || Різне


Актуальні питання масової комунікації

(Випуск 04)
Ефективність впливу мас-медіа: методи дослідженняО. В. Бершов
Російські політичні консультанти під час парламентської кампанії 2002 року: міфи і реальністьX. В. Березовець
Контактні програми на телебаченні: особливості "допродакшн"-, "продакшн"- і "постпродакшн "-періодівМ. В. Бурмака
Чи є перетини інтересів у журналістики та соціології?Ю. Е. Фінклер
Від редакції
Інформація в журналістиціВ. Ф. Іванов
"Le Monde" та "Le Monde diplomatique" – видатні представники дипломатичної преси ФранціїМ. П. Мовчан
Процеси концентрації преси в Канаді наприкінці XX - на початку XXI століття Ю. П. Мовчан
Специфіка висвітлення екологічної тематики в офіційних виданнях (на прикладі газети "Урядовий кур'єр")Д. О. Олтаржевський
Символи та архетипи у рекламіЮ. І. Шмига
Інтерпретація у сфері масової комунікаціїВ. М. Владимиров
Концепція журналістики: публіцистика й інформування чи засіб впливу на реципієнтів?3. В. Партико


© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові