Ласкаво просимо

до електронної бібліотеки Інституту журналістики

Головна || Законодавча база || Навчально-методичні комплекси || Наукові видання
Праці викладачів || Студентські роботи || Різне


Соціологія масової комунікації

()
Робоча навчальна програма 2009/10проф. Іванов В.Ф.
ВступУпорядник В. Ф. Іванов
Тема 1. Загальне поняття просоціологіюУпорядник В. Ф. Іванов
Тема 2. Структура і зміст соціології масової комунікаціїУпорядник В. Ф. Іванов
Тема 3. Соціологія громадської думки і журналістикиУпорядник В. Ф. Іванов
Тема 4. Соціологічне вивчення комунікатораУпорядник В. Ф. Іванов
Тема 5. Дослідження змісту повідомленьУпорядник В. Ф. Іванов
Тема 6. Канали комунікації як об'єкт соціологічного дослідженняУпорядник В. Ф. Іванов
Тема 7. Соціологічні дослідження уадиторії мас-медіаУпорядник В. Ф. Іванов
Тема 8. Вивчення ефективності роботи мас-медіаУпорядник В. Ф. Іванов
Тема 9-10. Якісні методи дослідження мас-медіаУпорядник В. Ф. Іванов
Тема 11-12. Формалізовані методи вивчення мас-медіаУпорядник В. Ф. Іванов
Питання до іспитуУпорядник В. Ф. Іванов


© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові