Ласкаво просимо

до електронної бібліотеки Інституту журналістики

Головна || Законодавча база || Навчально-методичні комплекси || Наукові видання
Праці викладачів || Студентські роботи || Різне


Актуальні питання масової комунікації

(Випуск 03)
Від редакції
Козак ЛуганськийВ. Шпакова
Словник В. І. Даля як феноменальне явище слов’янської культуриН. Гуревич
Особливості підготовки репортерів для жанру “репортаж-розслідування"М. Василенко
Матеріал “на замовлення”: особливість сучасної журналістикиВ. Полушкіна
Про регіональні характеристики преси в умовах унітарної УкраїниЮ. Фінклер
Гавриїл Костельник про першопричини та характер церковних унійЛ. Вежель
Місцеві друковані ЗМІ (на прикладі Криму)С. Аледінова
Індивідуальне й соціальне у масово-інформаційних процесахВ. Владимиров
Рейтингові методики наукових досліджень у сфері радіо й телебачення СШАО. Бершов
Загальні принципи етики у їх застосуванні до журналістикиС. Криворучко
Комп’ютерні мас-медіа на межі столітьВ. Іванов
Стан німецької преси перед першою світовою війною, її вплив на суспільну думку НімеччиниВ. Мальцева
Розвиток цифрового телебачення у ВеликобританіїО. Мех
Виробництво теленовин: актуальність, характеристика, менеджмент М. Недопитанський
Засоби масової комунікації в житті студентів Київського національного університету імені Тараса ШевченкаВ. Ягупов
Вплив сенсаційних журналістських матеріалів на підсвідомість аудиторіїВ. Германов
Україна у дзеркалі західних ЗМІО. Бутирський
Німеччина після самміту ЄС у Ніцці: проблеми і перспективиМ. Мовчан
Оволодіння нормами української літературної вимови в ході практичних занять зі студентами факультетів журналістикиВ. Москалюк
ВІД РЕДАКЦІЇ
Сучасна міжнародна етика пресиСучасна міжнародна етика преси
Творчий конкурс для абітурієнтів факультетів журналістики як головна умова виявлення їх професійних здібностейВ. М. Москалюк
Текст та інші носії інформації в ЗМКВ. Ф. Іванов
Агентство журналістських розслідувань як ефективна модель проведення, розробки та розповсюдження інформаційного продукту розслiдницької діяльностіВ. Ю. Полушкіна
Екологічна тематика на сторінках українських Інтернет-виданьД. О. Олтаржевський
Ісламський чинник у Криму.C. Н. Аледінова
Свобода слова і регіональна преса (на прикладі позвитку сучасного інформаційного ринку ЛуганщиниВ. М. Гвоздєв
Ліцензування по-французькиН. В. Ряба
Особливості розвитку преси в КанадіЮ. П. Мовчан
Українські ЗМІ у виборчих технологіяхО. В. Мех
Американська журналістика: методи вивчення спонукальних властивостей реклами в засобах масової інформаціїО. В. Бершов
Ставка на “лідера” спрацьовує, але не завжди...ефективноВ.М.Шкарлупа
Вплив на пам'ять у рекламіТ. В. Джига


© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові