Ласкаво просимо

до електронної бібліотеки Інституту журналістики

Головна || Законодавча база || Навчально-методичні комплекси || Наукові видання
Праці викладачів || Студентські роботи || Різне


Наукові записки Інституту журналістики

(Том 17)
Політика і релігія у дзеркалі пресиА. А. Бойко
"Моделі кращої України" у програмних концепціях опозиційних партій (БЮТ, КПУ, НУ, СПУ)С. Г. Сугак
Портрет і біографія. Гранична сутність жанрівМ. Ю. Воронова
Інформаційні агентства як об'єкт наукового дослідженняЮ. В. Нестеряк
Радіомовлення пострадянських країн та загальноєвропейська система ліцензування радіоефіруО. Я. Гоян
Рейтинг як комунікативна технологія пропагандиМ. П. Бабак
Леонід Глібов – організатор та видавець газети "Чернігівський листок"І. Л. Побідаш
Конструювання цілісної структури телевізійного інформаційного текстуЛ. Д. Поліщук
Соціальна типізація гендерних стереотипів у мові ЗМІВ. В. Слінчук
Роль ЗМІ у формуванні парадигми психолінгвістичного інструментарію при іміджуванні політиківО. М. Холод
Інформаційна модель сучасної аналітичної преси Німеччини на прикладіО. М. Білоус
Змістові відношення між вербальною та візуальною складовими рекламного образуЛ. І. Брудницька
Маловідомі тексти Івана Франка: до проблеми цензурних вилучень з академічного виданняМ. Г. Василенко
Формування в Україні видавничої мережі у сфері правничих наук (1991–2004)М. І. Женченко
Психологізм як передумова реалізації цільового призначення журналу для дошкільниківН. О. Кіт
Телевізійне ток-шоу: секрети популярності та виробництваМ. І. Недопитанський
Просування України до НАТО у світлі глобалізаційних викликів.Б. М. Носова
Формування моделі "влада – преса – суспільство"В. І. Шкляр
Список бібліографічних джерелН. М. Вернигора


© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові