Ласкаво просимо

до електронної бібліотеки Інституту журналістики

Головна || Законодавча база || Навчально-методичні комплекси || Наукові видання
Праці викладачів || Студентські роботи || Різне


Наукові записки Інституту журналістики

(Том 19)
Неповторність наукового і педагогічного таланту. Штрихи до творчого портрета О. К. БабишкінаВ. Ф. Святовець
Олександр Лотоцький – історик церкви та журналістВ. В. Перехейда
Філософсько-теологічні аспекти журналістських досліджень Г. КостельникаЛ. М. Вежель
Українська сакральна традиція і релігійна поезія Івана Огієнка (митрополита Іларіона)Н. С. Лізніченко
Творчість і психікаВ. О. Карпенко
Технологія продажу в комерційному радіоефіріО. Я. Гоян
Телевізійний ведучий міжнародного телеканалу: стиль, образ, типажВ. В. Гоян
Взаємовідносини засобів масової інформації та судової гілки влади в контексті права на інформаціюТ. О. Приступенко
Як створюється видавнича програмаМ. С. Тимошик
Анонс змісту як феномен рекламного "порубіжжя" (на прикладі зіставлення тижневиків "Дзеркало тижня", "Київський телеграф", щоденних газет "Голос України", "Хрещатик")Л. І. Брудницька
Світова практика виникнення інституцій саморегулювання ЗМІ: досвід для УкраїниН. Р. Болховська
Проблема регулювання авторського права на інтерв'юО. Г. Германова
До проблеми вивчення ідіостилю газетного виданняТ. В. Глушкова
Основні осередки видання правничої літератури в Чехо-Словаччині між двома світовими війнамиМ. І. Женченко
Роль реґіональних ЗМІ у соціокультурній, економічній та політичній системах суспільстваА. М. Левченко
Книга для дітей в Україні: до проблем якостіІ. Ю. Недогибченко
Захист інтелектуальної власності – невід'ємна умова вступу до СОТЮ. В. Некрасова
Компоненти структури телевізійної інформаційної програми як комунікативної єдностіЛ. Д. Поліщук
Б. Д. Грінченко про становлення української пресиМ. І. Одінцова
Мовностилістичні засоби актуалізації гендерних понятьВ. В. Слінчук
Паризький журнал "Тризуб" (1925–1940): організаційний аспектА. М. Тимошик
Гендерні стереотипи у виданнях для дошкільнятН. П. Шевченко
Діалог церкви і держави: концептуальні проблеми (на матеріалі православної газети "Дзвони Волині")М. А. Левчук
Монополізація та концентрація ЗМІВ. С. Малінін
Рекламні функції популяризації науки у сучасній українській пресі (на прикладі щотижневика "Дзеркало тижня")С. Г. Соловйов


© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові