Ласкаво просимо

до електронної бібліотеки Інституту журналістики

Головна || Законодавча база || Навчально-методичні комплекси || Наукові видання
Праці викладачів || Студентські роботи || Різне


Наукові записки Інституту журналістики

(Том 22)
Правове врегулювання діяльності інтернет-ЗМІК.О. Афанасьєва
Багатоаспектність поняття "телевізійний редактор"А.С. Бакало,
М.К. Литвинова
Тенденції розвитку аналітичних матеріалів у сучасній журналістиціМ.С. Василенко
Погляд на пресу з відстані ста років (до 100-річчя виходу у світ книжки д-ра Е. Льобла "Культура і преса")В.М. Владимиров
Персонаж як складна змістова категорія в публіцистичному портретіМ.Ю. Воронова
“Вищий пілотаж” журналістикиО.К. Глушко
Управління радіостанцією: сучасні стандарти комерційного мовленняО.Я. Гоян
Регіональне телебачення України: ефірні традиції та реорганізаціяО.В.Головчук
Тенденції оформлення навчальних та наукових книжкових видань НімеччиниЛ.М. Городенко
Українська етнічна преса у Північній Америці: історія і сучасністьВ.В. Губарець
Незалежна преса і нова владаС.І. Гутиря
Художньо-графічне оформлення українських видань за 1918–1930 рр. (на прикладі творчості В. Г. Кричевського)А.Л. Козуб
Релігійна тематика на сторінках українських загальнонаціональних виданьЮ.М. Комінко
Машинна лінгвістика рідною мовоюО.В. Кудіна
Відродження "Дзвіночка" – журналу українських дітейУ.О. Лешко
Вплив типів журналістських текстів на вибір засобів перекладу (за матеріалами корейської періодики)В.В. Литвиненко
Технологія теленовинМ.І. Недопитанський
Аксіологічні та структурні характеристики дискурсу реклами у мас медіаЛ.Г. Павлюк
Текстові просодичні засоби як чинники створення цілісної інформаційної телепрограмиЛ.Д. Поліщук
Типологічні мовні засоби моделювання гендерних концептів на сторінках української пресиВ.В. Слінчук
Розгортання політичного дискурсу в друкованих мас-медіа опозиційного спрямування: мовні маркери маніпулювання громадською думкою (на прикладі видань "Товариш", "Комуніст", "Вечерние вести", "Без цензури" за 2000–2004 рр.)С.Г. Сугак
Категорія ментальності як складова рекламного образуО.Ю. Сухомлин
Видавничий бізнес: український варіант (До виходу у світ книги М. Тимошика "Видавничий бізнес: погляд журналіста, видавця, вченого". – К.: Наша культура і наука, 2005. – 328 с.)Н.І. Черниш
Ювілей Олександра Даниловича ПономареваН.П. Шумарова
Епатаж у рекламіТ.В. Ярич
Історіографія питання іміджу України на сторінках російської та американської пресиО.В. Голік
Електронні видання: процеси стандартизації і проблеми бібліографічного описуС.І. Гутиря


© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові