Ласкаво просимо

до електронної бібліотеки Інституту журналістики

Головна || Законодавча база || Навчально-методичні комплекси || Наукові видання
Праці викладачів || Студентські роботи || Різне


Наукові записки Інституту журналістики

(Том 29)
Телеведучий у системі телебачення: іміджеві аспектиАндрющенко М. Ю.
Рекламна література: типологічний портрет як складова редакторського аналізуБаутін В. В.
Емотивність публіцистики сучасної регіональної преси у ментальній дилемі "Схід – Захід"Белецька А. В.
Типологія газетної періодики сучасної НімеччиниБілоус О. М.
Символічна знаковість рекламної продукції в процесі інформативнокомунікативних відносин А. В. Бурлака
Репозиціонування бренда у фешн-індустрії А. А. Євич
Причини та наслідки інформаційного вакууму на Поділлі навесні 1918 року (за матеріалами газети "Поділля")В. О. Гандзюк
Генетичність інформації: вектори журналістикиЖитарюк М. Г.
Природа інформаційного суспільства та розвиток світового ринку масмедіаГриценко О. М.
Монографія І. С. Паримського "Національна преса.Сучасні проблеми теорії"Іванов В. Ф.
Перспективи дослідження медіаформатуВ. М. Корнєєв
Інтелектуальна власність у сучасних ЗМІ О. В. Кудіна
Символи та знаки в телевізійній рекламі мобільних операторів О. О. Лук'янець
Журнал "Всесвіт" у довоєнні роки: концептуальні та жанрові особливості А. Л. Лисенко
Життєві й творчі злети М. У. КаранськоїМамалига А. І. д. філол. н.
Єлісовенко Ю. П. к. пед. н.
Концепція журналів світоглядного спрямування та їх комунікативна структура Я. В. Мамалигіна
Суть і зміст маркетингу засобу масової комунікації Ю. В. Некрасова
Формування рекламної стратегіїЛю Юнь Тао
Організаційно-економічні аспекти діяльності редакції друкованого засобу масової інформаціїВей У.
Специфіка розробки стратегії телевізійної рекламної кампанії Цушко І. І.
Від слова, що було першимЛ. М. Вежель
Інформування громадян про діяльність НАТО як стимул підтримки Євроатлантичного курсу держави Носова Б. М.
Художньо-публіцистичні засоби в публіцистиці Євгена МаланюкаВ. В. Перехейда
Роль української преси в процесі європейської інтеграції УкраїниСлабінська С. В.
Шановний читачу!
Москвофільська преса в Галичині міжвоєнного періоду: тематико-типологічні аспектиЛ. В. Сніцарчук
Поняття толерантності у журналістикознавчому дискурсі: історіографічний поглядСухомлин О. Ю.
Опозиція "людина-влада" у творах Миколи ПонеділкаВ. М. Супрун
Проблема журналістської двомовності: теоретичний аспектЛ. В. Супрун
Експресивні засоби в реферативному текстіО. В. Тріщук
Специфіка впливу партійно-політичних видань України на формування суспільної мораліВасиленко М. К.
Універсальність давньогрецької пайдеї та інваріанти її екстраполяції на процес підготовки студентів-журналістівО. С. Зоріна


© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові