Ласкаво просимо

до електронної бібліотеки Інституту журналістики

Головна || Законодавча база || Навчально-методичні комплекси || Наукові видання
Праці викладачів || Студентські роботи || Різне


Наукові записки Інституту журналістики

(Том 23)
Українські медіакорпорації в процесі глобалізації В.С.Малінін
Роль польського журналу "Культура" у публіцистичній дискусії другої половини ХХ ст. та в польсько-українському взаєморозумінніТ.О.Пасова
Зовнішня трудова міграція і ЗМІ: проблеми взаємодії та перспективи розвиткуК.І.Бондаренко
Жанри сирійської та української преси: порівняльний аспектКаміран Шейхо, асп.
Висвітлення міжнародного тероризму на телебаченніГетьман А. О.
Актуальні проблеми організації та функціонування приватного регіонального телемовленняГоловчук О. В.
На шляху до свободи: Україна і США у 1985–1991 рр. очима преси українців Північної АмерикиГубарець В. В.
Специфіка журналістикознавчого вивчення середньовічної проповіді: постановка проблемиКазакова Т. В.
Magistro maximoЛучканин С. М.
Доля і недоля Миколи ДанькаСадівничий В. О.
Інформаційна безпека України: сучасний стан та перспективи мовлення на закордонні країниЮричко А. В.
Роль мовної особистості у політичному дискурсі (за книгою Б. Ковача та Т. Розенстайля "Елементи журналістики")Белецька А. В.
Геополітичні вектори ЄС щодо України на сторінках німецької пресиВащенко Н. М.
Технології програмування комерційного радіомовлення: добова верстка і форматГоян О. Я.
Менеджмент незалежного періодичного виданняІ. І. Гутиря,
к. е. н.
С. І. Гутиря
Функціонально-стилістичні особливості публікацій на релігійну тематику у сучасній вітчизняній пресіЮ.М.Комінко
Концептуальні засади журналу "За соборність" (1932–1935) – неперіодичного органу товариства імені Петра МогилиМ. А. Левчук
Задачі з теорії масової інформації для студентів-журналістівПартико З. В.
Про вміння слухати, розмовляти і ставити запитання (Техніка ділового спілкування журналіста)Радчик Р. В.
Рейтингові методики маркетингових досліджень телевізійної аудиторії УкраїниЧеремних І. В.
Наукова робота студентів: міф чи реальність?Житарюк М. Г.
Перспективи дослідження творчості Дмитра Прилюка: постановка проблемиЗабіяка І. М.
Сучасна українська періодика: типологічний аспектНедопитанський М. І.
Проблематика СНІДу в українських ЗМІЮщенко М. А.
Психологія кольору в друкованій рекламіАландаренко Н. Ю.
Помилки та їх видиКурдюк О. О.
Музичні видання в Україні: розвиток та перспективиШин М. С.
Смерть у рекламіЯрич Т. В.
Аналітична проблемна стаття на сучасному етапірозвитку пресиВасиленко М. К.
Страсна дорога митрополита й обітниця патріархаВежель Л. М.
Запис до книги музею як публіцистичний жанр(на матеріалі творчості Олеся Гончара)Галич В. М.
Методологічні причини взаємодії культури і масової комунікаціїЛевченко А. М.
Тижневик "Освіта" про капеланство у Збройних силах УкраїниПерехейда В. В.
Інтелектуальна власність на світовому ринку (короткий аналіз Угоди ТРІПС та її відповідність українському законодавству)Руденко Є. О.


© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові