Ласкаво просимо

до електронної бібліотеки Інституту журналістики

Головна || Законодавча база || Навчально-методичні комплекси || Наукові видання
Праці викладачів || Студентські роботи || Різне


Наукові записки Інституту журналістики

(Том 10)
Про стан нашої науки та вимоги до написання дисертацій (За матеріалами виступу на науковому семінарі перед керівниками дисертаційних досліджень та здобувачами наукових ступенів 12 березня 2003 року)В. В. Різун
Функціонально-семантичні особливості номінації усмішкиО. Т. Кішубаєва
Виборчі системи та політична культура суспільства: інформаційний аспектI. І. Паславський
Сучасні тенденції розвитку видавничої справи в РосіїМ. С. Тимошик
Маркетинг періодичного виданняІ. І. Гутиря
Закон України "Про авторське право та суміжні права": уніфікаційний аспект нової редакціїК. О. Афанасьєва
Телевізійна реклама як об\'єкт наукового дослідженняА. В. Бугрим
Контактна телевізійна програма-дискусія як жанрМ. В. Бурмака
Маркетинг періодичного виданняВ. М. Галич
Парламентські документи в політичній комунікаціїЮ. С. Ганжуров
Ефірна фонотека радіостанції: теорія музичного програмуванняО. Я. Гоян
Психологічні проблеми в дискурсі іміджу телебаченняМ. Ю. Іванченко
Особливості конструктивно-композиційного вирішення журналу для дошкільників: єдність у різноманітностіН. О. Кіт
Особливості перекладу газетно-інформаційних матеріалів з корейської на українську мову (за матеріалами корейської періодики)В. В. Литвиненко
Громадська думка як предмет політико-соціологічного дослідженняВ. І. Набруско
Транслітерування українських літер латинською абеткоюI. В. Партико
Через освіту - до світла(педагогічні ідеї Олександра Кониського)В. В. Перехейда
Правовий аспект свободи словаТ. О. Приступенко
Маркетинг періодичного виданняІрадж Растегар
Структура, ознаки та функції рекламного іміджуТ. В. Смирнова
До питання аудиторних характеристик засобів масової комунікаціїЮ. E. Фінклер
ЗМІ як засіб формування іміджу політика
(текстопрагматиконні особливості відкритого листа політика В. Литвина)
О. М. Холод
Журналістська етика як система принципів професійної моралі представників ЗМІЯ. І. Ширченко
Актуальні питання масовоінформаційної підтримки української освітиО. Ф. Коновець
Журналістика ФранціїО. К. Мелещенко, Б. І. Черняков
Діалогічні жанри в телевізійному мовленніЮ. П. Єлісовенко
Франкомовні газети Канади "Le Journal de Montreal" та "La Presse" спільне та відміннеЮ. П. Мовчан
"Берегиня" на Українському радіо: особливості генези програми для жінокТ. В. Старченко
Текст і дискурс: єдність та протилежність
(Серажим К. С. Дискурс: генеза, архітектоніка, варіативність: Монографія)
В. О. Карпенко
Посібник для майбутніх журналістів
(Карпенко В. О. Журналістика: основи професіональної комунікації: Навчальний посібник)
Г. П. Кривошея


© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові