Ласкаво просимо

до електронної бібліотеки Інституту журналістики

Головна || Законодавча база || Навчально-методичні комплекси || Наукові видання
Праці викладачів || Студентські роботи || Різне


Наукові записки Інституту журналістики

(Том 07)
Слово до читача
Проблеми стандартизації журналістської освітиВ. В. Різун
Законодавче забезпечення права на інформаціюТ. О. Приступенко
Поновлений статус наук комунікативного типу в підготовці журналістівН. О. Весела
Сучасний редактор: проблеми професійного вишколуН. В. Зелінська
Типові задачі практичної журналістикиЗ. В. Партико
Науковий і журналістський пошук — компоненти фахової освітиН. М. Сидоренко
Складники журналістської майстерності у контексті власного осмисленняС. В. Слабінська
Комунікативна культура оратора-журналістаЮ. М. Цой
Про особливості викладання курсу "Риторика" студентам-журналістамО. А. Щербакова
Законодавчі причини інформаційної нестабільностіО. В. Чекмишев
Сьогодення українських медіаВ. Ф. Іванов
Новини, PR-інформація, реклама: принципи розмежуванняВ.О. Альошина
Історія Києва — газетним рядкомО. О. Анастасьєва
Кого цікавить бренд "Свобода"?Н. С. Баландюк
Розвиток комерційної реклами на сторінках періодики Східної України
середини ХІХ — початку ХХ століття
В. В. Бондаренко
"Нотатки із сьогодення" Олеся Гончара: відоме і невідомеВ. М. Галич
Від дискурсу до інтеркурсуВ. М. Владимиров
Формати "громадське радіо" і "розмовне радіо" в українському ефіріО. Я. Гоян
Сучасний інформаційний простір України: зміна пріоритетівО. М. Гриценко
Перифрази як засіб стереотипізації соціальної інформаціїЛ. В. Завгородня
Дизайн — важливий чинник іміджу телебаченняМ. Ю. Іванченко
Роль маркованої лексики у створенні емоціогенної структури текстуВ. М. Корнєєв
Лексикографічні переорієнтації у словниковому складі
засобів масової інформації
В. М. Махінов
ЗМІ як засіб впливу PR-технологій
у період передвиборної агітації на Черкащині
С. І. Немилостива
Мовні засоби інформаційного комфортуН. Ф. Непийвода
Кременчуцькі видання початку XX століття як дзеркало творення історії містаН. І. Просяник
Сучасний стан інформаційного простору в УкраїніО. Л. Романенко
Інформаційні технології: інтерактивна газетаЯ. Л. Слєсарчук
Поняттєва актуалізація у висвітленні питань молодіжного руху і формування образу
сучасного покоління (за матеріалами газети "Україна молода")
В. В. Слінчук
Друковані засоби масової інформації в УкраїніА. І. Співак
Тиждень з Українським радіо (релігійні передачі першої програми)Т. В. Старченко
Проблеми трансформації реклами в українській пресі ХХ століттяС. І. Сухинюк
Ведучий інформаційних програм на Українському ТБ:
Особливості діалогу з глядачем
Л. П. Федорчук
Контрпродуктивний вплив ефірної драматургії на особистість:
від "радіопанік" до "reality show"
І. А. Хоменко
Мотиваційний заголовок на прикладі газети "Україна молода"С. Й. Хомінський
Українські медіа-пріоритети у контексті проблем європейської інтеграціїТ. І. Петрів
Формати національної ідентичності ЗМІВ. І. Шкляр
Міжнародне регулювання авторського права і суміжних прав
у контексті українського законодавства
О. Г. Германова
Зображальна естетика сучасного телебачення:
кілька штрихів до іспанської телепубліцистики
В. В. Гоян
Пошук компромісу між західним і східним світом: роль українських мас-медіаО. В. Гресько
Висвітлення відносин Україна — НАТО в пресі на сучасному етапіБ. М. Носова
Європа як концептЯ. І. Прихода
Китайська преса в умовах ринкової економікиСе Лівей
Роль особистих якостей лідера і візуальні аспекти
формування та руйнування іміджу
Н. В. Симоніна
Міжнародна журналістика як окремий елемент
маніпуляції свідомістю та впливу на прийняття рішень
А. В. Юричко


© Інститут журналістики. Усі права застережені
Посилання на матеріали цього видання під час їх цитування обов'язкові